Syifa’ Sulaym Aset Pelaburan Paling Berharga

Dalam semangat dan kefahaman saya untuk mencebur diri dalam bidang pelaburan dan mencari aset penting untuk membina harta, Allah SWT memberikan satu aset yang cukup berharga buat saya dan isteri pada Subuh, 13 November 2010.

Aset yang besar maknanya bagi saya. Aset yang tidak boleh dibiarkan rugi. Aset yang sentiasa tinggi nilainya. Aset yang menjadi penawar hati dan penjamin saya di Akhirat kelak.

Syukur Alhamdulillah.

Ya Allah, saya dan isteri akan menjaga aset ini sebaik mungkin sepertimana saya menjaga diri saya sendiri.

Syifa’ Sulaym, Walid dan Ummi amat menyayangimu…!

This entry was posted in Investment Dream. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

